Сортування:
Головка для розбирання стійок на 17 мм - артикул 1323-1022-17 JTC
Код товару: 1323-1022-17 JTC
Головка для розбирання стійок преміум-класу 1323-1022-04 JTC
Код товару: 1323-1022-04 JTC
Головка для стійки амортизатора 13мм TESLA артикул 6871 JTC
Код товару: 6871 JTC
Головка для стопорної гайки передньої стійки 18мм Porsche 6848 JTC
Код товару: 6848 JTC
Головка для стопорної гайки передньої стійки 19мм для PORSCHE 6001 JTC
Код товару: 6001 JTC
Головка для стопорної гайки передньої стійки 24 мм для PORSCHE 6004 JTC
Код товару: 6004 JTC
Головка для стопорної гайки передньої стійки Porsche 22мм 6003 JTC
Код товару: 6003 JTC
Головка для стопорної гайки передньої стійки Porsche преміум 21мм 6002 JTC
Код товару: 6002 JTC
Головка п'ятикутна на 19 мм для професійної роботи 1366 JTC
Код товару: 1366 JTC
Динамометричний ключ з діапазоном 200-1000Нм з індикатором 4940 JTC
Код товару: 4940 JTC
Змінна насадка для зручного шила 3922L1 JTC
Код товару: 3922L1 JTC
Змінна насадка для шила 97 мм 39231 JTC
Код товару: 39231 JTC
Знімач гідравлічний 4т 250мм PM410 JTC
Код товару: PM410 JTC
Знімач гідравлічний для професіоналів на 4 тонни PM420 JTC
Код товару: PM420 JTC
Знімач гідравлічний трьохлапий 12 тонн для професіоналів PM1200 JTC
Код товару: PM1200 JTC
Знімач кульових опор на 19 мм 1247 JTC
Код товару: 1247 JTC
Знімач підшипників інерційний цанговий 8-58 мм VT01387
Код товару: VT01387
Знімач поршня гальмівного циліндра для професіоналів 25-35мм 4204 JTC
Код товару: 4204 JTC
Знімач рульового шарніра 4428 JTC
Код товару: 4428 JTC
Знімач універсальний 2-х і 3-х лапий по 3 одиниці 100мм, 200мм, 250мм VT01175
Код товару: VT01175
Изогнута монтировка 650 мм 5707 JTC
Код товару: 5707 JTC
Кліщі для хомутів ШРУСа BMW професійні 6113 JTC
Код товару: 6113 JTC
Ключ динамометричний для точної роботи 70-170Nm - 7814 JTC
Код товару: 7814 JTC

Ходова група автомобіля — це комплекс механізмів і пристроїв, що забезпечують його рух, керованість і плавність ходу. Залежно від типу транспортного засобу і його конструкції, ходова група може мати різні виконання і містити різну кількість компонентів. Проте, класичний склад ходової групи включає в себе наступні основні елементи:
1. Підвіска — система, що забезпечує еластичне з'єднання кузова автомобіля з його колесами. Вона згладжує вібрації і удари від нерівностей дороги, покращуючи комфорт і керованість. Підвіски бувають декількох типів, в тому числі пружинна, пневматична, гідравлічна.
2. Амортизатори — елементи підвіски, призначені для гашення коливань кузова і покращення контакту коліс з поверхнею дороги. Амортизатори забезпечують стабільність автомобіля при русі, підвищуючи безпеку.
3. Рама або несучий кузов — основа, на яку кріпляться всі елементи ходової частини. Залежно від конструкції, автомобіль може мати рамну або несучу кузовну конструкцію.
4. Система керованого управління — механізм, що дозволяє водію спрямовувати автомобіль, змінюючи кут повороту передніх коліс.
5. Колеса — включають в себе шини і диски, безпосередньо контактуючи з дорогою і забезпечуючи зчеплення з нею.
6. Гальмівна система — забезпечує сповільнення або повну зупинку автомобіля. Включає в себе гальмівні диски або барабани, колодки, підсилювач гальм і т.д.
7. Ступиці і підшипники — забезпечують обертання коліс з мінімальним тертям.
8. Приводи коліс — механізми, що передають крутний момент від двигуна до коліс. Залежно від типу приводу, можуть використовуватися різні види трансмісії (передній, задній, повний привід).
Ефективність роботи кожного з цих елементів безпосередньо впливає на безпеку, керованість автомобіля і комфорт пасажирів. Сучасні автомобілі оснащуються складними системами контролю і управління ходовою частиною, підтримуючи оптимальні параметри роботи в різних умовах руху.
1. Підвіска — система, що забезпечує еластичне з'єднання кузова автомобіля з його колесами. Вона згладжує вібрації і удари від нерівностей дороги, покращуючи комфорт і керованість. Підвіски бувають декількох типів, в тому числі пружинна, пневматична, гідравлічна.
2. Амортизатори — елементи підвіски, призначені для гашення коливань кузова і покращення контакту коліс з поверхнею дороги. Амортизатори забезпечують стабільність автомобіля при русі, підвищуючи безпеку.
3. Рама або несучий кузов — основа, на яку кріпляться всі елементи ходової частини. Залежно від конструкції, автомобіль може мати рамну або несучу кузовну конструкцію.
4. Система керованого управління — механізм, що дозволяє водію спрямовувати автомобіль, змінюючи кут повороту передніх коліс.
5. Колеса — включають в себе шини і диски, безпосередньо контактуючи з дорогою і забезпечуючи зчеплення з нею.
6. Гальмівна система — забезпечує сповільнення або повну зупинку автомобіля. Включає в себе гальмівні диски або барабани, колодки, підсилювач гальм і т.д.
7. Ступиці і підшипники — забезпечують обертання коліс з мінімальним тертям.
8. Приводи коліс — механізми, що передають крутний момент від двигуна до коліс. Залежно від типу приводу, можуть використовуватися різні види трансмісії (передній, задній, повний привід).
Ефективність роботи кожного з цих елементів безпосередньо впливає на безпеку, керованість автомобіля і комфорт пасажирів. Сучасні автомобілі оснащуються складними системами контролю і управління ходовою частиною, підтримуючи оптимальні параметри роботи в різних умовах руху.
Розгорнути