Сортування:
Пневматичний пристрій для відкачування гальмівної рідини 2л 1025 JTC
Код товару: 1025 JTC
В наявності
Повний набір для ремонту гальмівних циліндрів, що складається з 15 предметів, 1613A JTC
Код товару: 1613A JTC
В наявності
Прецизійний штангенциркуль для гальмівних дисків і вимірювання глибини протектора шин 4323 JTC
Код товару: 4323 JTC
В наявності
Приспособлення для встановлення стрічкових хомутів ШРУСа, модель 1833 JTC
Код товару: 1833 JTC
В наявності
Пристосування для встановлення вентиля на безкамерні шини моделі 3926 JTC
Код товару: 3926 JTC
В наявності
Пристосування для встановлення стрічкових хомутів ШРУСа з різаком VT01148
Код товару: VT01148
В наявності
Пристосування для розширення кріплення амортизаційної стійки або кульового шарніра моделі 6042 JTC
Код товару: 6042 JTC
В наявності
Пристрій для точної установки стрічкових хомутів ШРУСа з різаком 4640 JTC
Код товару: 4640 JTC
В наявності
Професійна головка десятигранна 20мм 1/2 для максимальної надійності 4731 JTC
Код товару: 4731 JTC
В наявності
Професійна головка для розбирання стійок 19мм 1323-1022-19 JTC
Код товару: 1323-1022-19 JTC
В наявності
Професійний інструмент для зняття кульових опор 32мм х 80мм 4643 JTC
Код товару: 4643 JTC
В наявності

Ходова група автомобіля — це комплекс механізмів і пристроїв, що забезпечують його рух, керованість і плавність ходу. Залежно від типу транспортного засобу і його конструкції, ходова група може мати різні виконання і містити різну кількість компонентів. Проте, класичний склад ходової групи включає в себе наступні основні елементи:
1. Підвіска — система, що забезпечує еластичне з'єднання кузова автомобіля з його колесами. Вона згладжує вібрації і удари від нерівностей дороги, покращуючи комфорт і керованість. Підвіски бувають декількох типів, в тому числі пружинна, пневматична, гідравлічна.
2. Амортизатори — елементи підвіски, призначені для гашення коливань кузова і покращення контакту коліс з поверхнею дороги. Амортизатори забезпечують стабільність автомобіля при русі, підвищуючи безпеку.
3. Рама або несучий кузов — основа, на яку кріпляться всі елементи ходової частини. Залежно від конструкції, автомобіль може мати рамну або несучу кузовну конструкцію.
4. Система керованого управління — механізм, що дозволяє водію спрямовувати автомобіль, змінюючи кут повороту передніх коліс.
5. Колеса — включають в себе шини і диски, безпосередньо контактуючи з дорогою і забезпечуючи зчеплення з нею.
6. Гальмівна система — забезпечує сповільнення або повну зупинку автомобіля. Включає в себе гальмівні диски або барабани, колодки, підсилювач гальм і т.д.
7. Ступиці і підшипники — забезпечують обертання коліс з мінімальним тертям.
8. Приводи коліс — механізми, що передають крутний момент від двигуна до коліс. Залежно від типу приводу, можуть використовуватися різні види трансмісії (передній, задній, повний привід).
Ефективність роботи кожного з цих елементів безпосередньо впливає на безпеку, керованість автомобіля і комфорт пасажирів. Сучасні автомобілі оснащуються складними системами контролю і управління ходовою частиною, підтримуючи оптимальні параметри роботи в різних умовах руху.
1. Підвіска — система, що забезпечує еластичне з'єднання кузова автомобіля з його колесами. Вона згладжує вібрації і удари від нерівностей дороги, покращуючи комфорт і керованість. Підвіски бувають декількох типів, в тому числі пружинна, пневматична, гідравлічна.
2. Амортизатори — елементи підвіски, призначені для гашення коливань кузова і покращення контакту коліс з поверхнею дороги. Амортизатори забезпечують стабільність автомобіля при русі, підвищуючи безпеку.
3. Рама або несучий кузов — основа, на яку кріпляться всі елементи ходової частини. Залежно від конструкції, автомобіль може мати рамну або несучу кузовну конструкцію.
4. Система керованого управління — механізм, що дозволяє водію спрямовувати автомобіль, змінюючи кут повороту передніх коліс.
5. Колеса — включають в себе шини і диски, безпосередньо контактуючи з дорогою і забезпечуючи зчеплення з нею.
6. Гальмівна система — забезпечує сповільнення або повну зупинку автомобіля. Включає в себе гальмівні диски або барабани, колодки, підсилювач гальм і т.д.
7. Ступиці і підшипники — забезпечують обертання коліс з мінімальним тертям.
8. Приводи коліс — механізми, що передають крутний момент від двигуна до коліс. Залежно від типу приводу, можуть використовуватися різні види трансмісії (передній, задній, повний привід).
Ефективність роботи кожного з цих елементів безпосередньо впливає на безпеку, керованість автомобіля і комфорт пасажирів. Сучасні автомобілі оснащуються складними системами контролю і управління ходовою частиною, підтримуючи оптимальні параметри роботи в різних умовах руху.
Розгорнути